دوست دارم
اس های قشنگ

 من عشق را در تو

تو را در دل

دل را موقع تپیدن

و تپیدن را بخاطر تو دوست دارم..........

من غم را در سکوت

سکوت را در شب 

شب را در بستر

وبستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم.........

من بهار را به خاطر شکوفه هایش 

زندگی را به خاطر زیبایی اش

و زیبایی اش را بخاطر تو دوست دارم...........

من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم.........

 



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت13:58---7 تير 1392
چقدر زود ناراحت میشی اخه عزیزم من که گفتم نیا وبلاگم وب من نیست درضم وب خودته اینم بگم من جواب همه رو تو وب خودشون میدم همین حالا هرجور راحتی بای
پاسخ:من عزیز شما نیستم. به سلامت


....
ساعت11:55---7 تير 1392
حدس بزن من کیم؟؟؟پاسخ:کی هستید؟نمیدونم من اینجا دوستی ندارم.

arash
ساعت2:03---6 تير 1392
خب مگه میشناسمت که جوابتو بدم اصلا دختری یا پسر؟
پاسخ:نده چی کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, :: 1:45 :: نويسنده : rahimi

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدنظر یادتون نره!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طبیعت و آدرس tahereh1373.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 1504
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1